Recenze (2 097)
Ubal a zmiz (2021)
Guy Ritchie rules! Ušlo to aj casting ok.
Tichý společník (2021)
Nuda a šeď.
Bábovky (2020)
Ten záver bol geniálny!
Popravčí z Katyně (2020) (TV film)
Silný dokument. Uff!
Tátové na tahu - Epizoda 16 (2018) (epizoda)
Za ten koniec 👎
Tátové na tahu (2018) (seriál)
Debilný koniec skazil celkový dojem!
1. MISE - Vyjednávač (2021) (epizoda)
Ty vole! 🤦
Na lovu (2021) (pořad)
Neni to podvod?
Koně se také střílejí (1969)
Klasika!
Bratr (1997)
Mne sa to páčilo. 4 poctivé*.