Recenze (32)
Jupiter vychází (2015)
Poprvé se mi stalo, že jsem z kina chtěla odejít už v půlce filmu...
Hodinový manžel (2014)
Pohodova komedie, ktera neurazi.
Juno (2007)
If you're still in i'm still in. Skvělý herecký výkon Ellen Page. Love it.
Rivalové (2013)
Škoda, že se v tomhle prostředí vůbec neorientuju, neznám žádnou historii tohoto sportu a nic. Tak jsem si celou dobu myslela, že Thor umře. Skvělej film, držel mě napjatou od začátku.
Rebelka (2012)
Medvědi v lese a ve tmě. Nejhorší noční můra. Ale film je to krásnej, i když jsem se u toho bála.
Našrot (2013)
Zápletka žádná, závěr jednoznačnej, bez vtipu, naprostá ztráta času. Jediný co se mi líbilo, tak jak se začnou borci cucat. Kde to nabralo 58% a jak tomu může dát někdo 5 hvězd? Ježiši...
Kameňák (2003)
Docela by mě zajímalo, kdo se nad tím filmem vůbec zasmál nebo to vydržel až do konce. Skrytý heterosexuál Troška by měl pokračovat ve slintání po Kuklové a přestat točit takový srance.
Temné stíny (2012)
Burton je zárukou skvělého filmu. Myslím, že se mu to povedlo i teď brilantně. Fakt nechápu to relativně nízký hodnocení. Lidi jsou znudění už vším a nemají smysl pro humor. Ano uznávám, ten konec je fakt až moc, ale panebože, je to Tim Burton!!! Hraje tam Johnny Depp a Helena Bonham Carter.. A to mně to ke štěstí naprosto stačí..!
Paralelní světy (2012)
Celkově se mi film líbil, až na pár nepřesností jako když celou dobu to tu ženskou táhne nahoru ale když ji vezme na ramena tak se jí nepohne ani vlásek přitom v jiných záběrech týpkovi jede kravata nahoru atd. Zvláštní..
Xena (1995) (seriál)
Ještě že má tak dobrý kozy, jinak by se na to moc nedalo dívat.