Recenze (279)
Blok 99 (2017)
Je to spíš jen za tři, ale Don Johnson a Udo Kier jsou tam boží, tak každej ještě půlhvězdičkou přispěl.
Bullet Train (2022)
Tak to já můžu a chci ještě!
Robocop (2014)
Mám tyhle filmy prostě rád... A možná kdyby se studio nesralo do práce režiséra (což je evidentní), tak se to mohlo líbit všem...
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Od vstupu do Bartolomějský super voe. Tak snad budou další díly v podobným duchu... Jinak zvuk katastrofa voe!
Nekonečná bouře (2022)
Nešlo to dokoukat... Ten kňučící kokot leze strašně na nervy!
Mimořádná událost (2022)
Věřím tomu, že na natáčení mohla být prdel... Jenže se to jaksi zapomnělo přenést i do filmu! Katastrofa!
Morbius (2022)
Mnohem lepší, než jsem čekal...
Luther: Pád z nebes (2023)
Celkem dobrá kriminálka, která mohla bejt i skvělá - nebýt debilního přesunu do zasněžených plání... Tam to přestalo dávat smysl a úplně to ten film zabilo. Škoda!
Top Gun: Maverick (2022)
Fajne, ale 90. nejlepší film (k 10.3.23)? TO ROZHODNĚ NE!
Docent - Rozhodnutí (2023) (epizoda)
Druhej díl jsem neviděl... Vadilo to něčemu?! Nevadilo! Za tohle by se styděla i Prima tvl... Dělat z tolika skvělých herců úplný idioty by mělo být trestný! Jirka Strach mi málem dlužil novou televizi: sledovat Terezu, jak se chce napít, ještě o 3 sekundy dýl, tak..... Takže sbohem a hlavně se vyserte na tu další řadu!