Recenze (24)
Piraňa 3DD (2012)
Tyhle filmy jsou všechny stejný, ale ipřesto tenhle žánr miluju. Napadení žralokama nebo piraněma, to je moje. Piraňa 3DD je ale hroznej propadák ! Používá stejné věci, jako v prvním díle ( ukouslý penis, na konci filmu lítající piraňa, která ukousne hlavu, no prostě děs a hrůza! ) A na závěr se dozvíme, že piraňa, která byla rok v akváriu a sloužila k jejímu studiu se naučila chodit :-D
Ztracena v pustině (2010)
Podobných filmů je celá řada. Dvě mladé holky někam vyrazí, Odette zmizí a Amber ji začne hledat. Když Amber svou kamarádku najde a já čekala první poutavou akci, tak mi to spíš připomínalo komedii než thriller. 2* víc určitě ne
Poslední vlak (2006)
velice silný film, který vypráví o transportu lidí do koncentračního tábora..každý chce zůstat a přežít, bohužel nic nového pod sluncem.. V dnešní době si ani neumíme představit to utrpení, které na vlastní kůži zažívali
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Další precizní film z 2 sv. války ale z pohledu dětskýma očima, sotva si oblékl 8letý chlapec pruhované pyžamo hned jsem věděla, že je zle .. film je velmi dojímavý, smutný a posledních 20 minut mi bralo dech .. byla jsem nadšená z nápadu brát tak silné téma z pohledu osmiletého chlapce…
Piraňa 3D (2010)
Čelisti, piraňu i další podobné filmy zbožňuju .. 3D efekt dodal filmu třešničku na dortu :-) rozežrané těla, ukousnutý penis a spoustu mrtvých .. přitom se člověk ale parádně zabaví a nenudí se trapnýma hláškama ..
Cesta (2009)
Souhlasím s Matym :-) Na tento film jsem se opravdu těšila a hodně zklamal .. slabé 2* za neoriginální děj ..
The Collector (2009)
Skvělý horor, dobře obsazení herci, správně volená hudba a konečně konec, kterej nekončí jako happy end :-) dokonce se už tak moc nebojím chodit i k mému zubařovi :-)) Hlavní hrdina měl obrovskou smůlu, být v takhle špatný čas na špatném místě je opravdu hrůza. Malé mínus bych možná dala tomu, že nebylo vysvětleno proč ten psychopat vyvraždil celou rodinku, pro mě je to i tak jasných 5*
Okrsek 13 (2004)
Okrsek 13 je povedená non stop akční jízda od začátku až do konce plná hlášek .. David Belle ukázal skvělé kousky z parkouru a to jeho úžasné tělo :-P :-) Film má rychlé, jasné, stručné scény, žádný zbytečný kecy kolem .. ode mě 100% 5* :-)
Zack a Miri točí porno (2008)
.. svým způsobem zvláštní film, není to přímo komedie, je to trošku kýčovité a od začátku víte, jak to dopadne .. Chlapům by se tento film asi líbil více -> romantická komedie tak jak si jí představují oni ...sex, sprostá slova,sprosté narážky a ženský, který to chtějí v jednom kuse
Bláznivá olympiáda (2005)
Dlouho jsem lepší komedii neviděla. Je dost riskantní, když se točí něco vtipného o neveselém tématu a to postižení bezesporu je … retardi jsou skvělí :-) Johnny Knoxvill se pro svou roli skvěle hodil a svýma hláškama bavil celý film :-)