Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Červený trpaslík (1988)
Městečko Twin Peaks (1990)
Dva a půl chlapa (2003)
Dexter (2006)
Teorie velkého třesku (2007)
Každý den v akci (1996)
Jeden z nejlepších seriálů všech dob. Žádná přehnaná akce, pouze realistické podobenství takového úplně běžného policejního okrsku. Chvilkami máte silný pocit jakoby jste sledovali nějakou z Reality Show sestavenou s policejních záběrů. Epizodu po epizodě se seznamujete s hlavními hrdiny, prožíváte jejich starosti a to všechno až do posledního emotivně silného dílu. Takže pokud ortodoxně neprosazujete nutnost mega akce s výbuchy na každém kroku, tenhle seriál si zaslouží vaší pozornost. Dobře vykonaná práce.
Přátelé (1994)
Akta X (1993)
Tam kde končí běžné chápání, tam začíná cesta akt X. Od dávnověku se dějí věci na které nejde najít rozumné vysvětlení, jediný argument jež by nám nějak pochopitelně pospal neznámé. A právě na tomhle postavili scénáristé vznik dnes již legendární série o dvou agentech F.B.I., charismatickém Foxu Mulderovy a vědecky chladné Daně Scullyové.První řady ve mě vyvolávali podivně znepokojivý pocit, takové zvláštní mrazení v zádech, které mám u takových projektů rád. Duchovny je naprosto přesvědčivý, jeho zápal pro věc, tedy i když mu na dvorku seknou Ufíci ségru, je někdy udivující. A Andersonová ač nemá žádné rodiné vztaky s Andersonem čili Neem z Matrixu zas ukazuje protipól záhadnu, tudíž čirá fakta. Poslední řady už ovšem byly nošením dříví do lesa, kdy se do nekonečna řešila spiknutí, hledali unesení jedinci a vše se točilo jako autíčko na autodráze furt dokola. Ale za původní nápad, slušné vizuální spracování a velmi kvalitní scénář dávám plný počet.