Recenze (5 567)
Bastard (2023)
Vyborny historicky film o osadnikovi nekde v Dansku, ktery chce na vresovisti zacit s pestovanim brambor. Dobry pribeh v cele s Mikkelsenem, ktery je skvely jako snad vzdy. Muj dvacaty film s timto hercem me jen utvrzuje v tom, ze je po pravu v mem TOP 10. Jenom v ramci lepsi vypravy nechapu, proc cikany hraji severane?!
Handlíři (1963)
Myslim, ze prave namet a doba vzniku je duvod, proc maji Handliri tak slabe hodnoceni... JZD je zde pouze spolecnym jmenovatelem pro celou radu lidskych charakteru a chovani. Liska svou genialitu dokazal ukazat i v nekolika tonech. Za me nadpumerne drama.
Psům a Italům vstup zakázán (2023)
Chtel jsem napsat uplny opak, co uzivatel Dzeyna. Takze, at je to kompletni. Za me vyborne zpracovani, ale slabsi pribeh.
Úsměvy letní noci (1955)
Na Bergmana prijemne zanrove odlehceni, ale se vsemi prednostmi, na ktere jsme u tohoto rezisera zvykli...
Neznámý voják (1985)
Vyborny valecny film, na ktery se vyplati udelat si cas. Vyborna rezie, kamera, scenar i velmi dobre napsane dialogy.
Karaoke blues (2023)
Kaurismakiho cerne komedie o ruznych outsiderech me nikdy neprestanou bavit. Da se rict, porad to stejne a stale tak skvele. Opet povedena zalezitost. Vyborna atmosfera a texty pisnicek neuveritelne sedly do deje filmu.
Margrete - královna severu (2021)
Uplne nejsem fanousek filmu nekde ze stredoveku a jeste podle smyslenych pribehu. Tedy me to sice neurazi, ale nijak ani neobohacuje.-). Vyprava pekna, ale myslim, ze ve Skandinavii natocili minimalne desitky lepsich a levnejsich filmu.
Útěk do budoucnosti (2016)
Za me povedena retro komedie o cestovani v case. Tady tvurci za malo korun (svedskych) predvedli celkem slusnou a zabavnou podivanou. Ktere nechybi dobry scenar, vtip a zajimave postavy. Pekny film.
To se vysvětlí, soudruzi! (2024) (seriál)
Asi 4x jsem tomu dal sanci a ani jednou jsem nebyl schopen se dodivat. Nestesti ve vsech smerech.
Invalida (2023)
Namet mi prisel zajimavy a i podle hodnoceni jsem se na Inavalidu tesil. Zpracovani je napadite a celkem originalni. Ale k cemu vsemu mi to bylo vsechno platne, kdyz me to vubec nebavilo..?!