Recenze (110)
Podivuhodná cesta fakíra, který uvízl ve skříni (2018)
I když je děj filmu chvílemi dost absurdní a přeplácaný různými tématy a styly, nějakým zázrakem to všechno dohromady funguje. Stylem mi trochu mi připomínal knihu Jonase Jonassona Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel.
Ledová smrt (2006)
Jedna z lepších vyvražďovaček.
Choking Hazard (2004)
Tak vůbec netuším, jak ohodnotit :DD
Burácení (2015)
Tomáš Hajíček není herec, ale celkově mě film příjemně překvapil a líbil se (především hudba a střih).
Nikdo nepřežije (2012)
Čekala jsem jednu z mnohých vyvražďovaček (které zas tak extra nemusím). Ale dobře koukatelné a možná se někdy podívám znova. Nejvtipnější scéna = originální schovka.
Velká vlaková loupež (2013) (TV film)
A Robber's Tale 5*, A Copper's Tale 4*
Sissi a Yetti (2007)
Tak takovou kravinu jsem už dlouho neviděla... opravdu nevím, kolik hvězd :D
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Tak teď opravdu nevím, 3 nebo 4 hvězdy....? Tak, jak mi u předchozích dílů nevadila jejich rozvláčnost, tady bych uvítala ještě nějaký ten děj. Z celého filmu mi utkvěly v mysli dvě scény: nejhorší a nejlepší. Legolasovo poskakování po padajících kamenech (to bylo moc i na mě) a Thorinovo šílenství (velice zdařile zobrazené). Možná hodnocení časem změním, až se to trochu usadí.
Útěk do divočiny (2007)
Kdybych měla hodnotit podle knihy, tak v první desítce zaručeně zůstane... Ale nedá se nic dělat :(
Drákula: Neznámá legenda (2014)
První skouknutí traileru mě moc neoslovilo, tak sem ani neměla velká očekávání. Nicméně jsem fanda filmů s upírskou tematikou. Bohužel jen málo z nich se mi opravdu líbí (za to přidávám pátou *). Už jsem se naučila vnímat a posuzovat zvlášť knihy a filmy a neporovnávat je se skutečností. Drákulovo "vnímání" stříbra nápaditě provedené, proměna člověk-netopíři fantastická.