Oblíbené seriály (10)
Městečko Twin Peaks (1990)
Můj zřejmě nejoblíbenější seriál. Hlavní příběh a velké množství vedlejších zápletek jsou tak chytlavé, že jsem nebyl schopen odtrhnout oči. Dychtivě jsem si pouštěl další a další díl. Kdybych mohl vymazat vzpomínky na tento seriál, udělal bych to a dával si tuto dokonalost znovu a znovu. 100%
Sherlock (2010)
Originální britský počin, který mi okamžitě přirostl k srdci. Závěr druhé série byl tak fantastický, že jsem ještě hodinu po doznění titulků zíral s otevřenou pusou. První dvě serie 100% a jsem v napjatém očekávání třetí.
Dexter (2006)
První 2 serie 110%, zbytek pouze vynikající:) Michael C. Hall je démon, jeho temný hlas krásně pasuje na roli vraha. Můžu jen nevěřícně kroutit hlavou, jak si naši poradili z dabingem. Hlas Justina Biebera opravdu atmosféru nevykouzlý.
Přátelé (1994)
Můj nejoblíbenější sitcom. Celá skupina mi neuvěřitelně přirostla k srdci. Navíc si udržel úroveň celých 10 řad! To je u seriálu tohoto typu nevídané(např. How i met your mother nestojí po třetí seriii za nic, ale točí se už osmá).
Skins (2007)
Seriál co mě skoro rozbrečel. Jste zvyklí na americké fekální teen věci(kromě Machrů a šprtů) a pak dostanete do ruky tento nářez? Takový šok snad i škodí zdraví:) 1 série 100% 2 serie 95% 3 serie 80%. Nemůžu se dočkat výsledné tečky, která uzavře osudy zůčasněných všech řad.
Oz (1997)
Po shlédnutí The Wire jsem k OZ přistupoval skepticky a trvalo dlouho než jsem si tento skvost pustil. Zatímco The Wire mě spíše nudil, u OZu jsem nadšený z každého dílu. Vývoj postav počas seriálu je neuvěřitelný. Pro mě nejlepší seriál z vězeňského prostředí.
Carnivale (2003)
Carnivale je podobný Twin Peaks a kvalitou se mu prakticky vyrovnává. Mystická atmosféra a tajemná zápletka člověka ženou ke shlédnutí dalšího a dalšího dílu, až vám z toho únavou slzí oči:) 100%
Dark (2017)
Firefly (2002)
Nejlepší sci-fi seriál.
Chuck (2007)
Srdcovka z dětství.