Recenze (130)
Všechno, všude, najednou (2022)
Tak toto je pravý a nefalšovaný iluminátsky manifest! Kto vie, smeje sa, kto nie, diví sa. O tom filme by sa dala napísať kniha o tisíc stranách a bolo by málo ... Matrix zobúdza, Počiatok mätie, toto je komédia pre bytosti, ktoré vidia, alebo vedia. Ľudia analyzovali Lost - musím sa smiať :))), toto je dielo, ktoré si musíte rozobrať po frameoch - každá scéna odhaľuje nejaké "tajomstvo", vrátane následného udeľovania ocenení, ktoré to potvrdzujú :)) V tom filme je jednoducho všetko, všade, naraz :) Som z toho nadšený a bolia ma líca od neustáleho debilného úsmevu aj pol hodinu po dopozeraní. Druhý najlepší dokumentárny film po Absurdistáne :)))
Pinocchio (2022)
Možno by si to zaslúžilo aj 2 hviezdy, ale scéna kde taliansky hovoriaca černoška vedie na lane rad bielych detí mi asi poškodila krehkú detskú psychiku a moje hodnotenie o jednu hviezdičku kleslo :)))
Střílení na Slona (2009)
Dokument točený 21 dní priamo v pasme Gazy, zameraný prevažne na neľahkú úlohu zdravotníkov vykonávajúcich svoju prácu na tomto území. Smutné, beznádejné, strašné ...
Božská těla (1984)
Pekné dievčatá, pekné pesničky, občas mikrofón v zábere :)
Doktor od jezera hrochů (2010)
Za peknú gore časť.
Plán 9 (1959)
Dokonale nedokonalý film.
Happy Tree Friends: Mole in the City (2005)
K pozretiu na http://www.youtube.com/watch?v=zswP6WYNga4
Zazel (1997)
Z tohto diela som mal absolútne umelecký zážitok. Režisér - perfekcionista Philip Mond, ktorý je považovaný za Stanleyho Kubricka v žánri filmov pre dospelých toho natočil málo, ale čo vyšlo, stojí za vzhliadnutie. Mimochodom, je to asi jediné péčko, ku ktorému vyšiel aj soundtrack, čomu sa vďaka jeho kvalite a špecifickej použiteľnosti vôbec nečudujem.
Jezero smrti (2008)
Až pri tomto filme som si uvedomil, ako strašne nenávidím tento subžáner hororu.
Zásilka (2005)
Super, som nadšený!