Deníček (58)
Diego Maradona (2019)
Skvělý dokumentární film o fotbalové legendě :) Pro každého fanouška fotbalu, protože tyhle legendy k tomu patří. 85%
Rychle a zběsile: Hobbs and Shaw
Tohle se moc nepovedlo. Film plný chyb, časových nesrovnalostí. Je asi dobré jen koukat, nechat plynout a nepřemýšlet. možná dobré pro pobavení, ale aby black superman s motorkou od batmana a se zbrusu novou robotickou(nebo co bylo) páteří takhle prohrál? to se mi nezdá :-D. 38%
Aquaman
Nebyla to úplně taková ta jízda co by člověka posadila ,,na prdel" ale celkem koukatelný, a za kameru a efekty palec nahoru. 65%
Bohemian Rhapsody
jedním slovem-Perfektní! Každej filmovej fanda by tenhle film měl vidět. Po nějaké době je to taky film, který si vydobil místo v top 10 na Čsfd, tak snad tam nějaký čas zůstane :)
Venom
Venom nebyl vůbec špatný, zábavný a celkem vtipný a to u takovýchto filmů celkem stačí. 70%
Predátor: Evoluce
Velice slabý film, ničím nepřekvapí, sem tam vtipná hláška a nebo alespoň pokus o vtip, ale každej fanda toho nejpůvodnějšího predátora musí uznat, že tohle už je fraška, kterou nelze srovnávat. 40%
Equalizér 2
S jedničkou se nedá srovnávat, ale pořád solidní movie.
Mission: Impossible -Fallout
Další pokračování Mission impossible se stalo velkým překvapením. Film, který má skoro 2 a půl hodiny nenudí ani minutu. Akční nálož :) 88%
Ant-man a Wasp
Po perfektní jedničce přichází pokračování, které je opět velice zábavné,akční,vtipné atd. 80%
Máš ji
Povedená a originální komedie. 65%
Debbie a její parťačky
Když jste fanda Dannyho parťáků, tak tenhle film chcete vidět, ale bohužel nemá moc čím překvapit. 60%
deadpool 2
Tohle je parádička, která za mě hodně předčila jedničku :-))) 89%
Avengers: Infinity war
Třetí Avengers byli perfektní, ale pro mě nepředčila předešlé dva díly. Hlavní záporák byl ale hodně povedenej. 75%
Ready player one: Hra začíná
Film, kterej je dost kvalitní po všecch stránkách, ale mě nesednul. Za mě 65%
Rudá volavka
Velice povedený thriller. 75%
Pacific Rim: Povstání (2018)
Dějově slaboučkej film. V kině koukatelný a srovnatelný s jedničkou. Jako plus- herecké obsazení. 60%
Tomb Raider (2018)
Nenadchne, neurazí, žánrovej průměr. 65%
Noční hra
Hodně dobrá, nápaditá mysteriozní komedie. 75%
Jumanji: Vítejte v džungli!
Perfektní, zábavný,vtipný a dobře zpracovaný fillmek. Bylo to příjemným překvapením. 75-80%
Black panther
Pro každého fanouška Marvelu je to určitě příjemná záležitost, celkem koukatelnej film. Co se týče márvelovek, tak bych to zařadil do takového průměru. téměř 4 hvězdy - 68% :)))