Recenze (114)
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
lední medvěd. zkurvili mi sérii.
Vřískot 6 (2023)
bože. chudák Cave.
Nafukovací dům (2023) (pořad)
Čtyři vymyšlený experti dělají blbosti u nekreativních obyvatel Atlanty. Dost cringe.
Pětihvězdičková kuchyně (2023) (pořad)
nesouhlasím s výsledkem, ale jinak pěkná, tak nějak roztomile snobácká kuchařská show.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
pokud to měla bejt parodie, tak se to nepovedlo :(
MH370: Ztracené letadlo (2023) (seriál)
tyvole takový zajímavý téma a oni ho pohřběj exhibicí toho sebestřednýho kokota, co cucá jednu nesmyslnou teorii za druhou. a tu bábu na opačný straně taky nechápu.
Vražda Murdaughových: Skandál na jihu (2023) (seriál)
degeni na tripu. a stihlo by se to za jeden díl.
Survivor Česko & Slovensko - Série 2 (2023) (série)
ale čumím na to
Masakr ve Waco (2023) (seriál)
retardovaný sektáři, debilní novináři, afektovaný mluvící hlavy. škoda. netflix
Outlast (2023) (pořad)
je to nahraný, ale zábavný.