Poslední recenze (8)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Začátky byly skvělé, ale to umělé natahování ničeho v několika posledních sériích už zábavné není. Pokolikáté se Robin vrátí k Tedovi nebo Barneymu? Místo točení 9. řady to raději měli důstojně ukončit...
Prometheus (2012)
Moje dojmy asi nejlépe vystihuje komentář od Mertax. I když jsem se těšila jak "malý Jarda", došlo mi, že nemůžu čekat převratnou pecku, jakou byl ve své době Alien (přestože virální videa ve mně takový dojem vzbuzovala). Možná z toho šlo vymáčknout víc, možná ne, možná režisérský sestřih ještě překvapí a možná je to jen skvělý odrazový můstek pro další díly. Každopádně to, co na sci-fi miluji (perfektní vizuální stránka, technické vychytávky a atmosféra) jsem dostala.
Sucker Punch (2011)
Plus za soundtrack. Mínus za nepochopitelný děj. Holka v blázinci žije v představách, že je v bordelu, kde všechny uchvacuje svým tancem, při kterém se přenáší do dalších představ? Velké mínus za "vykrádání" jiných filmů - neumím si to vysvětlit jinak než že to bylo záměrně tolik okaté...