Oblíbené filmy (10)
Pretty Woman (1990)
Zelená míle (1999)
Tohle je moje srdcová záležitost.Film který má obrovskou vnitřní sílu a pohladí vás svojí lidskostí.Na konci jsem ronila slzy jako želva.Tenhle film jsem viděla už asi 12krát a stále mě baví a dojímá.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Faunův labyrint (2006)
Sedm let v Tibetu (1997)
Ohromující výprava,strhující děj,krásný,mladý Brad Pitt,tohle všechno a ještě mnohem víc nabízí Sedm let v Tibetu.Film který víc než zábavu,přináší čas k zamyšlení nad smyslem života,nalezení vnitřního klidu a obsahující duchovní poselství. Když mám špatnou náladu,nebo si chci jen tak odpočinout,pustím si tenhle film,třeba jen kousek a je mi lépe.Pomáhá to dokonale.
Mise (1986)
Statečné srdce (1995)
Třetí princ (1982)
Jako malá,jsem tuhle pohádku milovala.Mladý Pavel Trávníček byl pro mě princ se všim všudy,krásný,statečný,hodný.Ano tehdy jsem ještě věřila na pohádky.Scény,které se odehrávají ve skalách,mají svojí strašidelnou atmosféru dodnes.Moje nejsilnější vzpomínka,je srdce tlučící ve skále.Jenom Jiří Bartoška dostal v téhle pohádce zbytečně malý prostor.