Poslední recenze (28)
Nestyda (2008)
Tak upřímně řečeno... takovou blbost jsem už dlouho neviděla. Vážně mě to zklamalo...
Děti noci (2008)
4* dávám jenom úžasné kameře, kvalitní režii, krásné hudbě a naprosto perfektnímu/exceletnímu/dokonalému výkonu především Jirky Mádla (M. Issová v podobných rolích již hrála, tudíž její výkon už tak nadšeně asi neocením). Ovšem během 80minut se na plátně (kromě nevěry a pár drobností) nestalo nic, co by diváka překvapilo, zdrtilo nebo cokoliv podobného. Mně tam prostě chyběla ta zápletka, akce....Stačily by pouhé 3,4 minutky a byl by to nepřekonatelný film.
Mamma Mia! (2008)
Skákající Meryl Streep, homosexuální Colin Firth a zvláštně zpívající Pierce Brosnan :-).... Kdybych na ten film šla v poklidném červnovém období, asi bych mu dala 3* a byly by to průměrné skoro 2hodiny v kině, ale v hektickém září to pro mě byl film, u které jsem se úplně odreagovala, zasmála a dokonce si u něj i zazpívala (snad to moc lidem v kině nevadilo :-P). Šla bych na to klidně i znova...a možná ne jednou ;-).