Oblíbené seriály (10)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Zřejmě můj neoblíbenější seriál. Důvod č. 1 – jeho zábavnost a vtipnost (zatím) neklesá s počtem natočených sérií, č. 2 – hlavní postavy jsou mi velmi blízké. Našla jsem se naprosto ve všech. Není epizody, kdy by někdo z hlavních postav neřešil něco podobného, co jsem kdy měla tu čest řešit, či alespoň z povzdálí sledovat, sama. Č. 3 – naprosto mi sedí prostředí a atmosféra seriálu. Č. 4 – Barney.
Červený trpaslík (1988)
Simpsonovi (1989)
Griffinovi (1999)
Domek z karet (2013)
Anatomie lži (2009)
Teorie velkého třesku (2007)
Tráva (2005)
Jeden z mých favoritních seriálů. Atmosférou připomíná Zoufalé manželky, chováním postav spíš Califonication. Co se mi líbí, že hlavní hrdinka neřeší blbosti, ale drsné životní situace. Hlavní předností je, že seriál jde neustále dopředu a nikdy se nezastaví (a nedejbože, aby se vracel zpět). Co na mě působí spíš jako mínus, že čím novější série, tím je seriál zvrhlejší a extrémnější ve všech směrech.