Poslední recenze (9)
Devátá brána (1999)
Viděl jsem to už dávno, ale co si pamatuju, tak průměrnej příběh a podprůměrnej konec = průměrný hodnocení
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Co proti tomu všichni máte? Dyť je to nářez.... Negři s bílym otcem a matkou (však víme :D) jsou nejlepší... A to ostatní taky jde :D Nejlepší bylo zabíjení krávy :D
Paranormal Activity (2007)
Lepší než Blair Witch, horší než snad všechno ostatní... Možná jsem se chvílema i bál, ale jinak prostě nuda