Poslední recenze (364)
Furiosa: Sága Šíleného Maxe (2024)
Ten film je několik "ale". Jako dost se mi to líbilo, ale... Mohlo to bejt kratší, ale... to CG je často tak viditelný že to člověka na moment vytáhne ale... Zahraný dost dobře, často dost vtipný (za to může hlavně Hemsworth), Anya Taylor-Joy dobrá jako vždy a za celej film má asi 20 vět protože moto a auti dělá brm brm. Vlastně jsem svým způsobem zklamanej ale vlastně ani úplně ne protože je to dobrý ale vlastně nakonec o něco horší než Fury Road, minimálně o 20 minut horší (delší). Dostal jsem co jsem čekal a jsem rád že to Miller natočil.
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Pár slabších epizod, nepřehledných časových a lokačních přeskoků. Pak teda trochu trvalo než jsem se zas dějově zorientoval. Dost tomu pomáhá svěží neokoukané obsazení.
Godzilla Minus One (2023)
Epické neoficiální pokračování Oppenheimera.