Oblíbené filmy (10)
Thelma a Louise (1991)
girl power:)
Vlasy (1979)
pro mě nejlepší formanův film...i když oceňuju genialitu amadea či přeletu, toto je prostě srdeční záležitost:)
Ztraceno v překladu (2003)
Láska nebeská (2003)
mimo pohádek nejlepší vánoční film.
Madisonské mosty (1995)
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
nejoriginálnější film o lásce, jaký jsem kdy viděla.
Titanic (1997)
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Před úsvitem (1995)
Všude dobře, proč být doma (2009)
Ovládací panel