Oblíbené filmy (10)
District 9 (2009)
Iron Man (2008)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Big Lebowski (1998)
Najlepší film,aký som v mojom živote videl.Videl som ho v slovenskom dabingu.M.Vajda ako Big a vynikajúci Janko Króner ako Walter Sobchak.Hlášky z filmu sa u mňa zaradili do slovníka,ktorý dennodenne používam :)))Je to proste TOP 1,10 z 10tich,100%.A samé unikátne nadávky.Samojeb,čumidrb.Teraz neviem či som namäkko z toho dabingu alebo filmu.Jediné čo ma na tom filme štvalo,boli Dudove halucinácie,ale tie ubrali z môjho hodnotenia max 0,000001%.John Goodman je pán!!!
Poslední skaut (1991)
Monstrum (2008)
Iron Man 3 (2013)
Horší ako jednotka,lepší ako dvojka.Takže za 5.Ako vždy Iron man nesklamal.Celý rok som dookola pozeral trailer a Ben Kingsley napokon spraví toto.Zožral som mu to aj s navijákom.Takmer sa vyrovnal Downeymu. "No,těď bych tam nikomu chodit neradil" : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD