Poslední recenze (169)
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Pro mě nejslabší ze všech tří původních Indiana Jonesů. Ani vlastně moc nevím proč. Akce je dost, některé scény jsou už klasika a ani zápletka není úplně blbá, ale prostě mě to nějak nechytlo. Plus místy poněkud trapné dialogy. Ale pořád jde o hodně kvalitní dobrodružnou komedii. 7/10
Ant-Man (2015)
Asi ve všech ohledech nejlepší film z marvelovského univerza, co jsem zatím viděl. Oproti všem těm Avangerům a Iron manům je Ant-man vtipnější, nebere se tak strašně vážně, hlavní hrdina je zdaleka nejsympatičtější, zkrátka všechno pro mě funguje podstatně lépe. Takhle nějak si představuji komiks převedený na plátno. 8/10
Barbarella (1968)
Herecky spíše průměr plný klišovitě zahraných postav, tempo a atmosféra pokulhávají, děj je jednoduchý a bez špetky originality, ale tohle všechno naprosto přebíjí geniální nápaditost v detailech, na svou dobu strhující vizuál a nevnucující se vtip. Celkově je to vlastně spíš přehlídka jednotlivých nápadů, kostýmů, situací a erotických náznaků. A Jane Fondové, bez níž by celý film byl sotva poloviční. 8/10