Recenze (330)
Barbaři (1987)
Hrozná kokocina. 😀 Ruggero v akcii, alebo už asi tisícprvý pokus priživiť sa na úspechu Barbara Onana. Menší rozpočet, teda aj lacnejší vizuál, dvaja napichaní neherci ako hviezdy, ale je to občas aj zábavné a preto by si to moji obľúbenci mohli pozrieť. Najzaujímavejšie jednoznačne pekné nohy budúcej CSI vyšetrovateľky Evičky..
Le foto di Gioia (1987)
V hlavnej úlohe Serena a jej Gemelli Grandi. Dej hlúpy, zápletka smiešna, dvojmetrový opičiak Montefiori v erotickej scéne. 😀 Serena zaujme viackrát, navyše pekné kozy hviezdy Sabriny boys boys boys, ale ináč je to nezaujímavá blbosť. Lambertove opusy aj magnumy pre mňa navždy budú Démoni 1 a 2.
Massive Attack: Teardrop (1998) (hudební videoklip)
Priznávam, že je to vlastne jediná skladba, ktorú od nich poznám, ale hudobne ma to zaujalo a videoklip je parádny.
Mahulena, zlatá panna (1986)
Tak toto by som do kategórie rozprávka určite nezaradil. Plusy: krásne zábery prírody, pekná Mahuliena (dokonca ukázala kozu) no a mínusy... Vlastne jeden veľký mínus. Kto vybral do úlohy princa toho nehereckého, nesympatického žabožrúta? Ten je taký odporný zmrd, že jeho ksicht si pýta päsť.
Mumie (2017)
Staroveký Egypt, akcia, (sem-tam) humor... To ja rád. Keby to bolo kratšie tak snáď ešte hviezdu prihodim, ale po čase to začalo strácať dych a ten naťahovaný koniec ma nudil. Pozn. 1: Ako by dnes filmári existovali bez digitálnych efektov? Pozn.2: Kde by bol (aj) tento dobrodružný film bez Archy? Pozn. 3: Austrálsky sedliak a jeho Džekyl a Hájd sem vôbec nepasujú.
Quando Alice ruppe lo specchio (1988)
Dej žiadny, ženy hnusné, reťazová píla, rozbitá a upečená hlava, či problém s nohami trčiacimi z kufra auta to nezachránia. Hrôza. Pobavila len zámena pohárov, ale to na hviezdu nestačí..
Duel Junior (2021) (pořad)
Ťažko vôbec okomentovať. Stačí čo napísali Arsenal83, Trevor, Eire a rategod. Naša krajina je v p... a naša slávna verejnoprávna televízia platí nejakého parazita (aj) z mojich daní! P.S.: Toho škamravého debila, ktorý si asi pripadá vtipný zajebať krompáčom.
Nejtajnější přání (2008)
Je čas posunúť sa na ďalší... Ďalší trtkací film akých je (až príliš) veľa. Aj sem tam vtipný, ale aby som nebodaj nedal 2* pridali trápnu buzikálovú scénu a ako čerešničku vrcholne trápne prdenie. Tuctovka.
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Priznávam, že ma Hellraiser už od začiatku príliš nenadchol, ale toto je čistá hrôza. Budúcnosť, minulosť, súčastnost hore dole, Bradley si zafilozofuje, "strašidelný" pes pocvaká zubami, bum a je koniec. Nepozerateľné.
Démon (1963)
Mešuge tmavovláska, fanatizmus, poverčivosť, ale vôbec nič hororové. Zaujímavá snáď len gymnastika na podlahe.