Recenze (154)
Já, Olga Hepnarová (2016)
zajímavé téma zpracované bez talentu? Nevím, artová kinematografie jde úplně mimo mě. Film nebyl vůbec zábavný a dokoukal jsem ho až na 4 pokus. Nejhorší na celém počinu byl ale suveréně střih, proto asi ty 4 pokusy.. Přečíst si článek o olze na wiki je podle mně mnohem zajímavější jak celý film a asi i informačně hodnotnější.
X-Men: Apokalypsa (2016)
nuda kam se podíváš, avšak korunu tomu nasazuje ta příšerná s.turner.. což už nepochopili v game of thrones? To ji tam producenti neviděli? fakt nechápu jak jí může někdo obsadit, aj náš pes by to zahrál líp.. Doporučení pro všechny humany - nikdy na to nechoďte!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
neviděl jsem to celé, možná je rafinovanost snímku skryta v komplikovaném a zvraty nasáklém příběhu (osobně si myslím, že spíš zvratky) ale z toho co jsem mel tu čest spatřit upřímně lituju každého co na to byť jen chvilku musel koukat.. SPOILER ALLERT: nic se tam neděje, nic se tam nestane a ty zrychlený záběry aut jsou opravdu, ale opravdu strašný!
Pan kritik (2014) (seriál)
největší zmrd kterého jsem měl tu smůlu vidět v telce
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
hloupé, uhozené, nelogické, stupidní,otravující, nezábavné tyhle všechny slova vystihují nejen tento díl, ale i celou ságu
Mr. Robot (2015) (seriál)
hlavní slovo co tenhle serial vystihuje neni odpad, ale pičovina, první 2 nebo 3 dily byly celkem ok, vypadalo to na celkem divatelnou zábavku, ale co se tam začalo dit pak je to slovo.. po sedmem dile doufam, ze uz se s timhle nikdy nesetkam
Po zániku Země (2013)
doufam, ze vsichni pochopili, že ten mladej netalentovanej Smith se opravdu pro film nehodí a že už ho nikdy na obrazovce neuvidime!!
Mejdan v Malibu (2015)
tak tento snímek nemá moc vysoky ambice
Super 8 (2011)
Videl jsem jenom kousek, ale stacilo by to i na dva odpady.. kdyz to auto najede do vlaku, jakymsi silenym zpusobem ho roseka a tomu malinkymu pickupu v podstate nic neni, natoz ridicovy, zatimco vlak lita vzduchem a vybuchuje - ano, to je vazne scifi.. dal jsem opravdu nemel zaludek se koukat
Aquarius (2015) (seriál)
nuda, nezáživnost, odpor k vetšině postav je presne, to co tento serial vystihuje