Poslední recenze (7)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Mě osobně se druhý díl Expendables líbil mnohem víc než první, film je parádně natočen ve stylu akčních klasik ve kterých účinkovali zde obsazené hvězdy. Taky se mi líbily vtipné narážky kterých nebylo zrovna málo a u hlášek jako "rest in pieces" jsem nemohl dále zadržovat smích, zasloužených 5* :)
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Každý den do hospody, opít se, každý večer s jinou do postele, každý den jít krást a kamarády nechat znásilňovat nevinné ženy, i tak by se dal Jánošík "Pravdivá historie" popsat. Nemluvě o tom jak chudým "daroval" (jet na koni a rozhazovat kolem sebe peníze, aha...) Tohle je jeden z filmů které opravdu znovu vidět nepotřebuji a tak mě zklamal, že je to zřejmě největší odpad. Film od kterého nic nečekáte vás zklamat nemůže, já od tohohle filmu čekal hodně, o to větší zklamání to bylo..
Rychle a zběsile 5 (2011)
Ze série "pouhých pouličních závodů", místy ohrátých a nepříliš záživných záběrů se rázem stal opravdu dobrý, místy ohrátý dřuhořadý akčňák. Co si pod tím představit?... Akce a tentokrát až na druhém místě auta, ptáte se, jestli to filmu prospělo? Rozhodně ano, konečně tu máme pořádný akční film ze série "Fast & Furious", takže o zábavu je postaráno. Občas se zamotáme do nudných rohovorů které zážitek kazí, ale to se nám hned z hlavy vypaří díky další povedené akční scéně. Film kupodivu předčil má očekávání a 80% má zaslouženě, 4 hvězdy. :)