Poslední recenze (6)
Black Space (2020) (seriál)
Taká Izraelská verzia "13th reasons why", ale o niečo drsnejšia a kvalitnejšia. Hlavným hrdinom nie je študent, ale policajt vyšetrujúci zločin na jednej na prvý pohľad bezproblémovej strednej škole.
Kód Enigmy (2014)
Od začiatku ma film vtiahol do deja. Postupne dej "prihorieval", takže na konci filmu som si nebol istý či hlavnou témou filmu bolo prelomenie neprelomiteľného kódu zo strany geniálneho matematika alebo problém homofóbie vo Veľkej Británii v polke minulého storočia. Maximálne som si užíval dialógy medzi Bendictom a Charlesom - čo dodať, sú to páni herci. V globále považujem tento film za výborný, takže dávam plný počet hviezdičiek.
Železná srdce (2014)
3/4 filmu bola kvalitne spracovaná. Naturálne spracované hrôzy vojny, súboj s Tigrom,...proste paráda. Pokazil to ale záver ktorý mi pripadal ako scéna z ruských (sovietskych) bojových filmov, kde sa pár "tavarišov" postavilo proti nemeckej presile a rozhodla sa radšej zomrieť za ...nič... ako by ustúpili.