Poslední recenze (324)
Zápisník jedné lásky (2004)
Dokonalosť po všetkých stránkach.. 100%
Paddington (2014)
Áno, príbeh práve neprekypuje originalitou, ale vadí mi to? Absolútne nie. Roztomilý, vtipný, milý rodinný film. Zábava u mňa na 100 percent.
Pátá vlna (2016)
Chloe Grace Moretz mám ako herečku veľmi rád a preto nerád vidím, že v poslednej dobe hraje vo filmoch, ktoré stoja za nič. 5th Wave mal celkom slušný trailer a preto som sa tešil na nenáročnú teenage sci-fi.. Żiadne veľké očakávania som nemal. Film začal slušne, prvých 15 minút zobrazujúcich priebeh tých 5 vĺn boli fajn.. Potom išlo všetko do sračiek. Aj v rámci adult teenage filmu je film strašne nudný, naivný a smiešne detinský. Ešte nikdy sa mi doteraz počas filmu v kine nestalo, že by som chcel v polovici filmu odísť. Sklamanie a to obrovské, pritom som nečakal nič prevratné. 30% len za ten začiatok filmu. Chloe, vyberaj si lepšie filmy!
Poslední deníček (15)
Marvel´s Phase 1 & 2 - A Look Back
Pekné video ukazujúce budovanie Marvelovského filmového univerza od prvého Iron Mana až po Guardians of the Galaxy..