Recenze (996)
Hollywood v koncích (2002)
Průměrná komedie se stárnoucím Allenem.
Cokoliv (2003)
Příliš slabé na Allena i běžného režiséra.
Hana a její sestry (1986)
Další pokus navázat na Annie Hallovou.
Zelig (1983)
Nejdřív jsem obdivoval, jakým způsobem Allen dokáže vyprávět příběh, ale časem se to omrzí a začne nudit. I se stopáží 79 minut je to moc dlouhé.
Vzpomínky na hvězdný prach (1980)
Poměrně zdařilá parodie na život hvězdy, ale ten večírek s hippie byl i na mě moc.
Manhattan (1979)
Allen se snažil navázat na úspěch Annie Hallové, ale nepodařilo se. Přesto skvělý snímek, kde herecky excelují především zástupci něžného pohlaví.
Interiéry (1978)
Allen tentokrát šáhl po vážném tématu a podařilo se mu to skoro na výbornou.
Láska a smrt (1975)
Ruská dramata nejsou mým šálkem kávy, takže ani parodie na ně moc nemusím. Přesto některé scény jsou vynikající. Jako vždy je skvělý Woody Allen.
Spáč (1973)
Allen velmi zdatně využívá futuristické prostředí ve svůj prospěch. Diane Keaton je úžasná!!!
Alice (1990)
Obsahuje to napřirozené prvky stejně jako Purpurová růže z Káhiry, ale zdaleka ne tak zajímavé postavy a scénář.