Recenze (5)
Zachraňte Willyho 3 (1997)
Bohužel jen můžu dát jen jednu a to jen díky Willymu.
Poprask na laguně (1996) (divadelní záznam)
Z této hry odříkám slovo od slova a přesně. Moje nejmilovanější už od malička. Být víc a delších monologů určitě by hrála roli i v mé přípravě na konzervatoř.
Zahradník (2006)
Domnívám se, že se jedná o nejhorší film vůbec. Už co se týče hereckých výkonů (a bůhviproč obsazení Saši z vyvolených) přes ... no vše ostatní. Nemůžu na tom filmu najít nic co by se mi alespoň trochu líbilo.
Poklad na Sovím Hrádku (2004) (TV film)
Příjemná pohádka ale hudba z rump cimpr campr což mě trochu zamrzelo. Ale jinak příjemný nedělní oddech.
Honey (2003)
Nic nového. Všechny taneční filmy jsou takříkajíct na jedno brdo a tenhle není výjimkou. Hvězda filmu Missy nevím jestli to zachránila. Ale jinak celkem chytlavá hudba a pěkný závěr i když předvídatelný.