Poslední recenze (347)
Sociální síť (2010)
Nevím, jestli jsem podvědomě nějak ovlivněnej jmény tvůrců, ale prostě si nemůžu pomoct. Na co David Fincher sáhne, to promění ve zlato. Jeho režie je tak neskutečně nápaditá a originální, že každý jeho film, ať thriller nebo drama prostě do příběhu vtáhne. Po prvním shlédnutí bych dal čtyři hvězdičky, ale po dalších dvou zvedám hodnocení na plný počet. 5/5.
Pod zemí (2014)
Takhle to řeknu. Nikdy jsme horory příliš nevyhledával, až v poslední době je mám čím dál tím radši. Z Pod zemí jde cítit nepříjemná atmosféra, která se stupňuje. Začíná to sice pomalu, ale zhruba od poloviny filmu hrajou tvůrci divákům na nervy přímo ukázkově. Některé scény mě fakt dostaly a proto se nebojím s hodnocením přitlačit. Dobrý zážitek v kině. 4/5.
Noční let (2005)
Narozdíl od Tajemného letu si ten let Noční neudržuje stálé tempo. První půlka je naprostá paráda. Cillian Murphy je správně vychytralý a zároveň docela nechutný. Druhá půlka je dělaná hrozně na šok a lacinej strach. To si mohl Crawen odpustit, ale to by nebyl tvůrce Vřískotu. Ale ta první polovina to opravdu tahá nahoru. To je téměř 60 minut výborného komorního thrilleru. 3/5.