Oblíbené filmy (5)
Arráncame la vida (2008)
Strhující příběh mexické historie kolem roku 1930. Krásný film, který vykresluje tuto zemi, její prostředí a obyvatele. Ve filmu je krásně vykreslená naivita mladé Cataliny, která nemá o politice ani šajna, je z vesnice a jakmile uvidí muže v uniformě, je z toho celá paf. Sebejistotu a mačismus mužů u moce zde reprezentuje Andrés Ascensio, který si v podstatě dělá, co chce a je mu jedno názor ženy. Catalina se tak díky své hlouposti a zvědavosti dostane do vyšší společnosti, která pro ni ale není vůbec výhrou, ale spíše neštěstím. Tento film patří k mým nejoblíbenějším, prostě celou dobu napínavý a velice kvalitně natočený. Vřele doporučuji!
Camino (2008)
Film, který se objevil na festivalu španělského filmu La Película a díky tomu se dostal i mezi české diváky. U tohoto filmu budete plakat. Celé dvě hodiny se díváte na to, jak malé děvčátko z plného zdraví najednou mizí a mizí a doufáte, že se to nějak zvrátí. A ono ne. Umře. A vy pláčete. Zároveň je to ale film plný lásky, pochopení, smíření a odpouštění, souhra náhod, kdy si myslíte, že hůře být nemůže, ale ona přijde jedna rána za druhou. Tleskám.
Pravidla moštárny (1999)
"Goodnight, you princes of Maine, you kings of New England" :-) Irvinga mám ráda a bála jsem se, jaký bude film. Nezklamal. Opravdu moc hezké.