Poslední recenze (13)
Turista - Série 2 (2024) (série)
Oproti většině uživatelů zde mám nejspíš jiná měřítka. Z druhé série jsem viděl dva díly a víc nemusím. Každá postava je totálně nelogicky jednající karikatura. Z každého nečekaného twistu srší jednoduchá touha diváka šokovat a tím udržet jeho pozornost. Proto přibylo oproti první řadě nelogičností a krve. Občasnou snahu psychologičtěji představit různé postavy vnímám spíš pozitivně, ale bohužel proniknout do duše totálních magorů s absurdním chováním a přemýšlením není taková zábava, jak by se mohlo zdát.
Planeta Česko (2017)
Skvělé záběry jsou dnes už standard. Co nejvíce oceňuji je poselství tohoto dokumentu, které apeluje k vážení si přírody, kterou máme kolem sebe a osobní pohled režiséra.
Iron Man 3 (2013)
Pro mě nejlepší z marvelovek, které nechybí humor a akce. Výjimečná ale je psychologií postav (nelíčí Iron Mana jako dokonalého hrdinu, ale člověka s vlastními vnitřními boji) a menším počtem klišé, než na jaký jsme u marvelovek zvyklí.