Poslední recenze (38)
Pod kůží (2013)
Zaujímavý, umelecký, alternatívny stýl filmu, ktorý celkom prekvapil. Na príbehu sa trošku mohlo viac zapracovať, nech zanechá hlbší dojem, ale i tak to malo niečo do seba. Scarlett Johansson je nádherná, talentovaná herečka, takže jej obsadenie veľmi potešilo. Mierne mrazivý scifi triller. 65%...
Carnivale (2003) (seriál)
Seriál, ktorý som si dokázal zamilovať podobne ako u Twin Peaks. Silné seriálove charaktery, láska, tajomno aj humor a mystický boj dobra so zlom. S každej stránky som bol spokojný, nedoriešený koniec mojej závislosti na Carnivale moc nepomohol :-D Škoda len 2 sérií, sledovanost museli mať slušne vysokú...
Elysium (2013)
BlombKamp nám znova naservíroval nezabudnuteľnú bojovú scifi akciu ako v Districte 9. Musím pochváliť aj hlavnú myšlienku že všetci sme si rovní. Pritom tieto veľké priepasti medzi menšinou bohatými a tými ktorí sú chudobní a kontrolovaní dnešným systémom nájdeme i dnes. Príbeh robotníka Maxa z fabriky na robotov, a motivácia vyliečiť sa z nehody a dostať sa na Elysium a zabezpečiť každému jednému rovnaké občianstvo, práva. Matt Damon svoju postavu stvárnil celkom dobre, možno mi tam chýbala o čosi dlhšia stopáž a nejaká akčná scéna navyše. Koho musím ale ozaj vyzdvihnúť je Sharlto Copley alias Kruger, ktorý zahral nesympatického drsniaka výborne...