Recenze (69)
Temná věž (2017)
Neni to až také zlé jak všetci hovoria
Vixen: The Movie (2017)
To mohli rovno povedať že to je pospajaný seriál s nejakými novými zábermi
Milo a Murphyho zákon (2016) (seriál)
Od tvorcov Phineasa a Ferba takže tam nemali čo pokaziť
Od písně k písni (2017)
Pán kameraman by si zaslúžil oscara , ale ináč film je nudný ,rozťahaný a to tam neni ani aký príbeh naťahovať . Očom to vlastne malo byť o náhodných umeleckých záberoch a občasnom naznačení že by sa mohol tam konečne začať rozvíjať nejaký príbeh ale fakt len náznaky.A buď som pri tom spal ale bol tam aj vôbec nejaký vývoj postáv? A nakoniec okrem kamery ešte hudba sa podarila . Tie dve položky to vyzdvihli na tých 35%
Blood Drive - The F*cking Dead (2017) (epizoda)
Toto bol asi zatial najlepší diel
Příšera z hor (1956)
Posledná 20 minutovka 3/5
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ani Ultimate Edition to nezachránila
Tým Škorpion (2014) (seriál)
1.séria 85%
Hrdinové (2006) (seriál)
1.séria 90% 2.séria 85% 3.séria 85% 4.séria 90%
Muž hledá ženu (2015) (seriál)
1.séria 75%