Oblíbené seriály (5)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Teorie velkého třesku (2007)
Správně ulítlý seriál pro nenáročný odpočinek po náročném dni.
JAG (1995)
Já vím, já vím....není to žádné umělecké dílo, ale holt mám slabost pro muže v uniformě a filmy/seriály z takového prostředí. A Catherine Bell je nádherná, takže proto :-)
Chalupáři (1975)
K Chalupářům jsem došla až postupem času a nelituju. Líbí se mi ten laskavý, nikoho a nic neurážející humor, který pobaví a který nepotřebuje vulgarity, složité zápletky, politický podtext a jiné atributy, bez kterých se dnešní filmy a seriály stěží obejdou. Skoro se mi chce napsat, že je to seriál, který pohladí po duši.
Nemocnice na kraji města (1977)
Jeden z nejkrásnějších, nejpovedenějších a nejlepších českých seriálů. Nerada pozvedávám dřívější dobu, nebo si stěžuju, že dřív to bylo lepší, ale v případě tohoto seriálu tomu tak je. Nádherný seriál, který má opravdu děj, opravdovost a skvělé herce. A chytne i nás, kteří jsme v době jeho premiéry ještě zdaleka nebyli na světě :-)