Oblíbené seriály (5)
Spartakus (2010)
Řežba, řežba, řežba, krev, krev a kozy. JO! Příběhové z 90% podle pravdy, herci super, akce parádní, děj napínavý jak trenky.
Živí mrtví (2010)
Konečně pořádný seriál se zombíkama plný nečekaných zvratů a napětí. Nemá chybu, jen mě štve, že čím více dílů, tím více se akce nahrazují nekonečnými dialogy. Parádní herecké obsazení....90%
Susedia (2006)
Sranda super, Láslo a František mě vždycky pobaví, jenom nemůžů vystát tu uječenou trapnou pí*u Rákovou- Ildikó. Tak odpornej hlas, ty její maďarský sračky co sype, její pohyby, její všechno, děs běs. Když nejsem sám doma, tak musím ztlumovat scény s tou krávou, je mě z toho trapně, co si ostatní budou myslet, že sleduju za sračky?
Kutyil s.r.o. (2008)
Rád bych dal více než tři hvězdy a to hlavně díky Andy Krausovi. Je to neskutečnej komik, ale když slyším tu upištěnou a uječenou Viki Rákovou, tak se to nedá vydržet.