Poslední recenze (397)
2001: Vesmírná odysea (1968)
Příběhově celkem nuda. Co se mi ale líbilo, tak provedení a sci-fi prvky.. Samozřejmě na dnešní dobu nic nového, ale tenkrat si troufám říct absolutni špička.. Když to porovnám s naší Ikarii z roku 63, tak tohle je o kousek mladší, ale daleko vyspělejší.. Hodně to předpovědělo budoucnost..
Železný obr (1999)
Navzdory hodnocení mi to připadalo až moc dětské.. I když jsem přihlédnul k roku vydání nenašel jsem nic moc zajímavého.. Tak trošku vykraden E.T akorad maximalizován... Navíc někomu by mohlo vadit že film je kreslený .. což mne osobně nevadí ..
Hranice nemožného (2008) (seriál)
Při prvních dílech jsem byl trošku skeptický, že to nebude nic moc.. ale postupně se to začíná nabalovat.. samozřejmě jsou tam díly, které jsou nic neříkající, ale postupně se dostáváme k jádru věci a je to opravdu napínavé :-)..