Recenze (8)
Godzilla vs. Kong (2021)
Veľká katastrofa! Jedna hviezdička aspoň za efekty.
We Are Blood (2015)
Všetko TOP!!! Najlepšia kamera akú som kedy videl.
Vikingové (2013) (seriál)
“I always believed that death is a fate far better than life, for you will be reunited with lost loved ones.” - Ragnar Lothbrok
Nic nás nerozdělí (2012)
Kvalitné spracovanie skutočného príbehu až na náhodné stretnutie, ako keby sa stratili v Tescu.
Saw 3D (2010)
ODPAD! Ako to môže aj niekto inak ohodnotiť? Nasilu, nelogicky ukončená séria.
Rychlé peníze - prodej drog (2012)
Where is demand, there is supply.
Perníkový táta (2008) (seriál)
fantastický serial... let's cook heisenberg :)
Velký sen (2011)
Rád som zistil ako sa do sveta šírila táto hra s lobdou.