Recenze (507)
Predátor: Kořist (2022)
Konečně skvělý film o Predátorovi, což se dobrých 30 let nestalo...Hrdinka připomíná spíše Aryu Stark, ale moc se mi to líbilo.
Drž se (2022) (seriál)
Koukatelné, ale překombinované, závěr trochu zklamal...Výborná hudba, ta mně držela v pozornosti.
Klan Gucci (2021)
Na mně to bylo málo vyhrocené, od Lady Gaga jsem čekal víc...Nicméně silný příběh.
Černý telefon (2021)
Hodně slušné! Dobová atmosféra na jedničku, správný úchylák a mladý nešťastník, co nakonec překoná strach za pomocí duchů předchozích obětí.
The Manson Family Massacre (2019)
Gratuluji Netflixu! Pokračování sraček...
The Curse of Robert (2016)
To je strašné, co ten Netflix nabízí za sračky! Dokoukali jsme jen proto, že jsme u toho pili.
Father of Flies (2021)
Balancuji nad jednou hvězdičkou, protože piča v domě tančila na The Cure...
Shut In (2022)
Pěkně špinavý a syrový thriller! Dcerka hlavní hrdinky měla ze všech protagonistů nejvíc rozumu.
Fantastická zvířata: Brumbálova tajemství (2022)
No není to tak hrozné...Narozdíl od druhého dílu s Deppem to má děj, hlavu i patu. Jude Law perfektní.
Poltergeist Activity (2015)
Kristepane, tohle fakt ne...