Oblíbené filmy (10)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Zjizvená tvář (1983)
Magnolia (1999)
Casino (1995)
Prokletý ostrov (2010)
Moulin Rouge (2001)
Dobrodruzi (1967)
Casshern: První samuraj nového věku (2004)
Po druhém shlédnutí Casshernu přehodnocuji ze 4 na 5 hvězdiček. Snad jen zbytečně natažené proslovy v poslední třetině filmu trochu ubírají na tempu, ale jinak je to prostě nářez! Kam se na to hrabou všechny americký akční sci-fi v čele s Matrixem! ;-)...(Mimo jiné asi nejlepší instrumentální soundtrack, který jsem kdy měl možnost slyšet...!)