Recenze (13)
Metropolis (1927)
Nadčasový klenot který předběhl úplně všechny a všechno.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
První a doufám že poslední Indiana Jones na kterém jsem byl v kině.
Alois Nebel (2011)
Hezké ale prázdné.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Zpocený kluci v sandálech co nikdy nepláčou, na hraně soft gay po*na, prázdný kýč bez obsahu.
Alenka v říši divů (2010)
Vykrádání samasebe.
Divoký anděl (1998) (seriál)
Asi jediná telenovela kterou jsem kdy vyhledával ani ne tak pro děj ,ten si vůbec nepamatuju, jako kvůli hlavní představitelce. Jedna hvězda za Natálku
Hannah Montana (2006) (seriál)
Fenomén, dokonalý produkt pro pre-pubertální děti v post-postmoderní době.
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
Koukal jsem na to jako mladší, a ano čekal každý čtvrtek na další díl, dneska už bych to asi nevydržel, tenkrát to byla žhavá novinka ... no jedna hvězda za nostalgii.
Cestování červí dírou s Morganem Freemanem (2010) (seriál)
Americký pokus o populárně naučný dokument pro americké publikum zvyklé na jednoduchá fakta podávaná bomastickou animací s hlasem Morgana Freemana. Pro mě nuda.
Amadeus (1984)
Jedna hvězda za hudbu, Mozarta mám rád a degradace na hihňajícího se idiota mi nějak vadí.