Poslední recenze (14)
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Mám rád Reynoldse a miluju Ready player One. Ale tohle mě poměrně zklamalo. Za mě bezduché s primitivním dějem, chvílemi poměrně trapné. Nějaké nápady byly zajímavé, shlédnutí nelituji, ale znovu bych si to nepustil.
Kosmický hřích (2021)
Wow, nečekal jsem že to bude tak špatný. Chvílemi to dávalo smysl trochu asi jako když člověk čte knížku, kterou předtím polil limonádou a některé stránky jsou slepené. Moderní hry zvládnou vyrenderovat lepší grafiku než bylo CGI v tomhle filmu.
Pečený sněhulák (2014) (pořad)
Koháku, proč kopíruješ Malou-Velkou Británii v USA? Myslím, že dokážeš vymyslet něco vlastního. :)