Recenze (263)
České století (2013) (seriál)
Ako čítanie na pokračovanie v rozhlase by to bolo možno zaujímavé,ale toto filmové spracovanie je veľmi nezáživné a nudné
Šmejdi (2013)
Dokument stojí za hovno,čo sa týka dôchodcov a šmejdov, verbal to napísal výstižne
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Tento komentár že sa jedná o "filosofickou sondu do posmrtného života, plnou heideggerovských otázek lidského bytí a nebytí", je myslený určite ironicky,lebo tento snímok je len obyčajná popcornová báchorka ktorú nad vodou podpriemernosti drží Bridges
Nová holka (2011) (seriál)
Sympatická Zooey Deschanel vo viacmenej trápnej roli, ktorá stvárňuje pipinu na úrovni 12 ročnej pubescentky
Trapasy (2007) (seriál)
Niektoré príbehy pozerateľné a dokonca zábavné a niektoré(je ich väčšina) trapné.
Muž z oceli (2013)
Celé je to postavené na megavizuálnych e(a)fektoch, ktoré ma po cca 80-tich minútach začali nudiť.
Rychle a zběsile 6 (2013)
Režisér tak tlačil na pílu aby do filmu natrieskal čo najviac akčných scén,až pozabudol na logiku a realitu.Je to tak prepálené,že tie akčné scény,ako aj celý film sú za hranicou Sci-fi
VyVolení - Dom Snov (2013) (pořad)
Títo primitívovia v tejto a ostatných reality show sú v podstate zrkadlo našej spoločnosti,taká hlúpa,obmedzená..., je bohužiaľ súčasná realita
Dexter (2006) (seriál)
Vynikajúci seriál,počas ôsmich sezón som sa ani u jedného dielu nenudil.Záverečný diel vyvoláva pocit ako keby si tvorcovia nechávali zadné dvierka pre prípadné pokračovanie,vôbec by som sa nehneval:).
Vítejte doma! (2003) (pořad)
Afektovaní homosexuli+tlak na city divákov...=odpad!