Poslední recenze (161)
Alma (2022) (seriál)
Som rád že som sa odhodlal pozerať seriál, ktorý má pod 60 percent. Osobne mu nemám čo vytknúť a podľa mňa to bolo perfektné. Bolo to napínavé, mysteriózne, mind blowing a emotívne, v podstate všetky moje najobľúbenejšie kategórie. Asi top bol výkon herečky, ktorá hrala hlavnú postavu, jej postava sa veľmi menila a vždy to zahrala perfektne. Čiže kto váha to pozrieť kvôli zlému hodnoteniu a náhodou nájde môj komentár tak určite odporúčam ak máte radi záhadné mind blowing veci :)
Cesta do fantazie (2001)
Najlepší popis tohto filmu je už len samotný názov - Cesta do fantázie. Tento film je jedna nádherná cesta do fantázie, každý moment tejto rozprávky je čarovný a úžasne to dopĺňa nádherný soundtrack. Zážitok vidieť.
Dokonalý svědek s.r.o. (2015)
Keď máte chuť si pozrieť oddychovú komédiu, ktorá ani nenadchne a ani neurazí , tak toto je asi učebnicový príklad filmu z tejto kategórie. V rámci svojho žánru je to mierny nadpriemer ale veľkú kinematografickú hodnotu to nemá. 5/10
Poslední deníček (1)
Yoda vs Sidious
Famózny súboj!