Poslední recenze (30)
Divoké historky (2014)
Tak tenhle snímeček má prostě grády a nedalo mi to a skoukl jsem ho několikrát ..!! Pecka - pro mě by to byl jasně Oscarový film. Povídkových filmů se moc netočí a bratři Almodórovarové neuvěřitelně zabodovali..!! Poslední dobou u mě stále více propadají hollywoodské snímky a budují španělé nebo severské země !! Pro mě nejlepší povídka o dvou řidičích .....great !!!
Cesta ven (2014)
Pohádka o cikánech, která jakoby zásluhou získala cenu kritiky a vzápětí Českého lva jako nej film roku ..!!! Aneb rasismus naruby a film , který měl v kinech "super" návštěvu - cca 5000 za celou dobu. A to se autoři na Českém lvu rozčilovali, že tento paskvil pustila do vysílání o týden dříve Česká televize v hl.vysílacím čase v něděli , která tento odpad z peněz TV poplatků zaplatila....!!!! Už vidím ten trhák na DVD - to se bude asi rozdávat zdarma..??? Amatérský dokument s neherci, vulgární a točený na handkameru..!!! A to ještě K.Dudová získala Českého lva za nej. her. výkon v hl.roli - no to se chce brečet ..!!! (slušně) Kdo četl komenty ihned po vyhlášení na webech - udělal si obrázek sám..!!! I přes křeč jsem film shlédl , jen ze zvědavosti - již nikdy více. Je to národní výsměch celé české kinematografii, skvělým herečkám,hercům a režisérům, kteří shánějí na svou pěst tvrdě peníze na své filmy......!!!! Letos zcela jasně měl vyhrát film Fair Play - buhužel, když se maže,tak se jede........P.S. : To už přežiji raději trapné Babovřesky 3. , která plní kina ???? HAWK..!!! :( :(
Křídla Vánoc (2013)
Můj první koment filmu z domácí produkce..!! Pro mě film naprosto dokonalý i přes ostatní mínusy v ostatních komentech - ten snímek mě prostě pohladil po duši a to je účel a ten naprosto naplnil .!!!! Jinak spojení Richard Krajčo + Vica Kerekes je naprosto dokonalé - můj best film z porevoluční české produkce..!!!! A pokud zakoupím DVD s českým filmem - tak to už musí být - super Karin Babinská + naprosto super soundtrack.
Poslední deníček (6)
Romantické drama aneb můj film desetiletí..!!!
Tak rozbrečel mě Titanic, pak Moulin Rouge i Philladelphia , ale tohle byl totální emoční splav slz už min. od půlky filmu - upadla by mi ruka nemít doma orig. DVD..!!!! :D