Poslední recenze (881)
BANGER. (2022)
Dobrý nápad, dobrá pointa, dobrý Adam Mišík. Marsellu Bendigovi jsem 80% času nerozuměla, co říká a herecky mi přišel sotva průměrný. Nemůžu se ubránit dojmu, že kdyby byl snímek natočen konvenčněji, tedy na normální kameru, nebylo by to sice tolik experimentální, ale člověku by se z té roztřesenosti alespoň nezvedal žaludek. Asi jsem už stará. 3*.
Jedeme na teambuilding (2023)
Není to vtipné, ale vůbec nejhorší na tom je debilní Michal David, který si tam sám na sebe dělá reklamu. Kdybych věděla, že tam ten diskotékovej blbeček vystupuje, ani bych se na to nedívala. Chtělo se mi zvracet. 1*.
Metoda Markovič: Hojer - Poslední facka (2024) (epizoda)
"Tolik sraní s jedním hajzlem..." To nějak charakterizuje celý tento seriál. :D Takovej horší, českej Mindhunter, kde jsou většinu stopáže jenom suché výslechy Hojera a trvá věčnost, než se dostanou k něčemu šokujícímu. 2,5*.