Recenze (7)
Tokyo Vice (2022) (seriál)
Už jsem dlouho nezažil takhle pomalé seriálové tempo, je to asi tím že nejsem zrovna velký fanda do seriálů. Autoři navnadily prvním dílem a jménem režiséra a dobrou atmosférou. Postavy dávají vědět, že se z toho může vyklubat pěkný příběh, ale je to tak moc pomalé až bez akce. Chybí tomu vedení jednoho režiséra a děj prostě tak nějak plyne. Za tu nostalgii devadesátých let dávám vyšší hodnocení.
KIMI (2022)
Pomalu vygradované napětí až do konce, po delší době thriller kterej měl hlavu a patu
Kde se země chvěje (2019)
Ten film ma takovou zvlastni atmosferu, Alicia je tajemna a herecky film tahne sama
Gravitace (2013)
Videno v kine třikrat. Stoji to proste za ten uzasnej pocit byt s herci v kosmu a prozivat to naplno. Konecna scena nema chybu,. Ukapla mi slza dojeti, kdyz Sandra zavrtela hlavou. Rekla nou. A vstala.
Terapie láskou (2012)
Už dlouho jsem neměl takovou chuť dát filmu pět hvězdiček, ale tenhle bláznivej počin si je zaslouží. takže 5*
Bourneův odkaz (2012)
Takovej paralelni pribeh k puvodnimu Bournovi. Vubec jsem se nenudil, prave naopak. Dej plynul svizne a akce byla nova a neokoukana. Tam kde clovek chtel a mohl tusit nejakou bitku, tak tam bylo neco jineho. Mam rad filmy s Rachel Weisz, tak to bylo dalsi plus. Jsem zvedavej na dalsiho Bourna, jestli se daji ti dva dohromady, ted ne mysli ty dva ale puvodniho Bourna s novym Bournem ;-)
Hezké sny (2007)
Pri prvnim shlednuti jsem to bral jako drama a depresivni film, byl jsem na tom sam v kine. Dnes jsem se skvele bavil a bral to jako dobrou komedii ... treba to byl zamer. Kazdej si z toho v urcite dobe vezme neco ze sebe.