Recenze (20)
Nightwish: Showtime, Storytime (2013) (koncert)
Neskutočné. 100000000%
Ghostfacers (2010) (seriál)
No, ide v podstate o Spin-Off k seriálu Supernatural
Mezi láskou a nenávistí (2002) (seriál)
Marciel a Frida - kvôli týmto dvom záporným postavám sa to určite oplatí pozrieť :D Marciel ako sa rozpráva so zavoskovanou mŕtvolou vo svojom byte? To už hej. :D
Dokonalý Spiderman (2012) (seriál)
Naštastie že to nemusím sledovať na Disney Channnel!
Úžasná Jersey (2010) (pořad)
Hrajú tam neskutočne vygumované mozgy...Celá táto šou je najtupšia z najtupších!
LazyTown (2004) (seriál)
Kriste pane! Väčšiu ptákovinu som snád ešte nevidela...
Esmeralda (1997) (seriál)
gouryella to krásne vystihol! :D...doslova Shrek! Bez srandy...
Má tlustá Valentýna (2002) (seriál)
Tak túto telenovelu, som fakt neznášala...
La tormenta (2005) (seriál)
SPOILER (Ak by to vôbec niekkoho zaujimalo) Má to 216 častí, kde sa asi 10 častí niečo deje, no zvyšok je na odpadnutie! Hlavná hrdinka tam po celý zvyšok telenovely nehrá, lebo je celá v obväzoch, riešia sa tam somariny...atd. a halelúja v úplne poslednej časti na záver sa stane zázrak, a opäť sa objavuje hlavná hrdinka - aspoň na tých 5 minút...
Jamie vaří rychlovky (2010) (pořad)
...,,a ešte trochu olivového oleja,, :D