Poslední recenze (5 577)
The Wild World of Batwoman (1966)
Tenhle kousek je teda obzvlast vypecenej. Cely to vypada, ze se nahodna particka individui zhulila vic nez obycejna a rozhodla se natocit film. Jako uplnej ulet to za videni urcite stoji. Film jen pro odvazne nebo obzvlast zvedave divaky.
Invasion of the Animal People (1959)
Legracni chlupate monstrum uprostred zimni krajiny, zrejme Svedska. Film je blbe sestrihanej a ne moc presvedcive zaheranej. je to proste padesatkovy becko, kterejch byly kvanta. Par zaberu je fajn a nektery holky jsou tam docela hezky. ;)
Attack from Space (1964)
Kdo nevidel, nezil. Legenda naivnich scifi filmu. Takovy Ed Wood po japonsku. :) A Utako Mitsuya byla proste roztomila.
Poslední deníček (2)
До первой крови (1989) ***
До первой крови je hodne zvlastni sovetsky film. Dva detske tymy hraji bojovku (neco jako boj o vlajku), ale trosku se jim to vymkne z ruky... Film pripomina sedmdesatkove kousky z USA (i muzikou!). Hodne zajimavy pocin.