Recenze (5 577)
The Wild World of Batwoman (1966)
Tenhle kousek je teda obzvlast vypecenej. Cely to vypada, ze se nahodna particka individui zhulila vic nez obycejna a rozhodla se natocit film. Jako uplnej ulet to za videni urcite stoji. Film jen pro odvazne nebo obzvlast zvedave divaky.
Invasion of the Animal People (1959)
Legracni chlupate monstrum uprostred zimni krajiny, zrejme Svedska. Film je blbe sestrihanej a ne moc presvedcive zaheranej. je to proste padesatkovy becko, kterejch byly kvanta. Par zaberu je fajn a nektery holky jsou tam docela hezky. ;)
Attack from Space (1964)
Kdo nevidel, nezil. Legenda naivnich scifi filmu. Takovy Ed Wood po japonsku. :) A Utako Mitsuya byla proste roztomila.
The Phantom Planet (1961)
Vlastne docela uprimna scifi, spise padesatkova, ale obsahujici vse co chceme ve scifi podivane mit. Hrdina, krasne zeny, mimozemstani, rakety, laska, intriky, nebezpeci. Pro fandy zanru v pohode.
Late Night with the Devil (2023)
Roztomila zanrovka s perfektnim tempem a oldschoolovou stopazi.
Automan (1983) (seriál)
Serial z pocatku pocitacu s peknou osmdesatkovou naladou a vizualem, ktery se navic nebere moc vazne. Prijemne zpestreni. Zajimavosti je tez ucinkovani Desi Arnaze Jr., synka slavne Lucille Ball a Desi Arnaze.
Quatermass 2 (1957)
Rouhodne lepsi nez prvni dil. Sicva tam jsou vsichni opet v oblecich a kabatech, coz neni zrovna scifi proprieta, ale jinak je to pomerne akcni a zabavne. Kdo ma chut na padesatkovou podivanou, bude spokojeny.
Quatermassův experiment (1955)
Sci-fi becko, ktere urcite patri k tem lepsim a priznivcum zanru ho lze doporucit. Necekejte zadne super (ani retro super) efekty, je to spis takove upovidane, ale pozornost udrzite.
Rok má šesť dní (1976) (TV film)
Neuskutecne pitomy a toporny klise dialogy ve filmu, ktery zdaleka nedosahuje dramaticnosti, o kterou se pokousi. Zajimavosti je prostredi sestidennich zavodu (zrejme Anglie, Isrsko nebo Man).
Muž s kinoaparátem (1929)
Nahodne kratke zabery jdouci 68min za sebou. Chapu, ze jde o experimentalni a avantagrdni pocin, ale me to nebavilo.