Recenze (78)
Babovřesky (2013)
Klasická česká Troškova komedie.Něco mezi SLUNCE,SENO... A KAMEŇÁKEM.,Mě osobně se moc líbila a podívám se určitě znovu.Samozřejmě se těším na pokračování.
Hostitel (2013)
romantická sladkost pro ženy,mě se film moc líbil,určitě se podívám znovu,dávám 5,a těším se na podobné filmy
Lesní duch (2013)
Trapné,směšné,stupidní.Tak špatný horor jsem ještě neviděla.
Po zániku Země (2013)
Film se mi moc líbil,jako všechno s WILLEM SMITHEM. Navíc mám moc ráda sci-fi. Nic brutálního,hezká podívaná.
Návštěvníci (1983) (seriál)
Jeden z nejlepších seriálů mého dětství.Velká škoda,že se dnes něco podobného nenatáčí.Úsměvný,pohodový sci-fi seriál,bez toho zbytečného násilí,které je dnes přidáváno do filmů po hrstech.Dávám pět hvězdiček.Škoda,že jich není k dispozici víc.
Chalupáři (1975) (seriál)
Seriál,který by se mohl dát do škatulky PRO PAMĚTNÍKY.Hrají v něm naši nejlepší herci a herečky,MENŠÍK,SOVÁK,KEMR,ZÁZVORKOVÁ,BOHDALOVÁ,VINKLÁŘ...a spousta dalších.Vždycky se ráda podívám.
Cesty domů (2010) (seriál)
První český seriál po revoluci,na který se dá dívat.Žádná přehnaná slaďárna. Spousta zápletek,napětí,strastí i radostí jedné rodiny.Hraje v něm spousta známých herců.Seriál pro celou rodinu.Moc děkujeme panu režisérovi Adamcovi,konečně máme na co koukat.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Jedním slovem "zklamání ".Ukázka jak pokazit špatnou volbou.Spojení tak úžasných sci-fi akčních filmů jako je PREDÁTOR a VETŘELEC nebyla dobrá trefa.