Recenze (13)
Čarodějův učeň (2010)
nic moc teda. Vadila mi tam ta chodící metro transka. Cage tam vypadal zas jak Matonoha a představitel Davea otřesná....
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
A mě se to líbilo.kdybych mohla dát víc hvězdiček dala bych jich víc. Já jsem se bavila a na Jacka Sparrowa se můžu koukat pořád. Výborný Javier Bardem. Prostě wow...
S čerty nejsou žerty (1984)
nejlepší pohádka. hlavně se mi líbí znázornění pekla. konečně pohádka, kde z čertů nedělá tupce, ale jde z nich strach. hlavně pan Heřmánek. Nejlepší Lucifer
Tajný život mazlíčků (2016)
Me to bavilo, je to svizne, akční. Zvířata jsou roztomilá. Je to zábavné. Zasmala jsem se u toho. Klidně ten film mohl byt delší.
Pravá blondýnka (2001)
pro mě je to naprosto kultovní oddychovka. Vždy se u toho pobavím a uvolním :)
Alenka v říši divů: Za zrcadlem (2016)
Mě se to líbilo. Film plyne rychle. Nenudila jsem se. Líbí se mi postava Času a celkově je ten film dobrý.
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
Nemám ráda tuhle pohádku. Ba přímo nesnáším. Takhle si pohádky nepředstavuju...
Míň je víc (2015) (pořad)
jedna hvězdička za otázky, jinak moderátor hrozný. Nemastný neslaný. Doufám, že brzy skončí...
Simpsonovi (1989) (seriál)
seriál provázel mé dětství, pubertu a teď i v dospělosti. Je takovým mým večerníčkem. patří již mezi klasiky. Opakovaně se bavím nad hulvátským Homerem, rošťáckým Bartem, chytrou Lízou a trpělivou Marge. a všemi obyvateli Springfieldu. Některé hlášky již zdomácněly. Baví mě narážky na aktuální témata, zařazování celebrit a nadčasovost.Doufám, že Simpsonovi mě budou provázet i do důchodu :)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Johnny Depp a Tim Burton? U mě je to vždy sázka na jistotu. Moderně historické a ponuré prostředí se prolíná s barevností a pestrostí továrny. Výborné zpracování, úžasní Umpalumpové, děcka mají taky něco do sebe. za mě ano.